WINKELMANDJE

Vaak gestelde vragen

Techniek

Ja die hebben wij, wij lossen de meeste problemen zelf op. Mocht dit niet gaan dan hebben de fabrikanten ook een buitendienst die op verzoek bij u langs komt.

Mocht het zijn dat er onderdelen ontbreken, maak dit dan spoedig kenbaar dan kunnen wij de missende delen direct nasturen.

Bij sommige apparaten zitten er in de display batterijen, check of deze erin zitten of dat deze nog goed zijn. Mocht uw fitnessapparaat gebruik maken van een adapter kijk dan of de bekabeling goed aangesloten is.

Deze is te verplaatsen door middel van de wieltjes die aan de voorzijde van de hometrainer zitten. Tillen is dus niet nodig.

Transport

Uw hometrainer wordt veilig en met toewijding door ons bezorgd. Afhankelijk van uw regio maken wij gebruik van onze vaste transporteur Veenman distributie.

In overleg met u wordt een afspraak ingepland voor levering van uw bestelde producten.

Jazeker dit is mogelijk. Wij zijn van dinsdag t/m zaterdag aanwezig in de showroom in Hilversum om uw fitnessapparaat aan u te overhandigen.

Overige

Wij zorgen ervoor dat wij 95% van ons totale aanbod op voorraad hebben.

Wij streven ernaar om binnen 5 dagen na de bestelling uw hometrainer af te leveren.

Staat uw vraag niet tussen? Stel hem dan via onze contactformulier

Meest gestelde vragen

Hiernaast treft u de meest gestelde vragen die wij krijgen over onze fitnessapparaten. Deze zijn onderverdeeld in categorie├źn om een goed overzicht te geven. Mocht uw vraag er niet bij staan dan kunt u telefonisch, per mail of met onderstaand contactformulier contact opnemen. Als u uw contactgegevens achterlaat bellen of mailen we u zo spoedig mogelijk terug.