Klantenservice

Klantenservice

Service & Garantie

Service is natuurlijk een ruim begrip maar staat bij ons hoog in het vaandel. Onze professionele adviseurs in de showroom kunnen u uitstekend begeleiden bij de aanschaf van uw hometrainer, crosstrainer, loopband etc.

Na de aanschaf is het uiteraard mogelijk om te bespreken of wij het fitnessapparaat bezorgen of dat u deze gelijk meeneemt. In het geval van bezorgen maken wij een afspraak met u om op gewenste dag en tijdstip bij u langs te komen. Mochten u nog vragen hebben over het het gebruik van uw fitnessaparaat dan zijn wij ook op vele manieren te bereiken om tekst en uitleg te geven.

In onze webwinkel bieden we alleen de kwalitatieve topmerken Kettler, Tunturi, Flow Fitness en Hammer aan. Deze merken voldoen aan onze criteria van kwaliteit voor een scherpe, realistische prijs. Mocht er onverhoopt toch iets aan de hand zijn dan hanteren deze fabrikanten een goede garantietermijn. In het geval van een defect aan de trainer bekijken wij per geval of monteurs van onze eigen technische dienst bij u langskomen of dat de servicedienst van de betreffende fabrikant een bezoek aan u al brengen. Garantietermijn van de fitnessapparaten is gemiddeld 2 jaar bij thuisgebruik en op de motoren van de loopbanden vaak 10 a 15 jaar. Ook bij calamiteiten kunt u bellen, een mailtje sturen of langskomen.

Bestellen en betalen

Stap 1: Zoek uw ideale fitnessapparaat
Op onze begin pagina kunt u een zoekopdracht uitvoeren naar een specifiek merk en type. Bijvoorbeeld een Hometrainer van het merk Kettler, u krijgt dan als resultaat alle producten van het merk Kettler. Tevens kunt u zoeken op een categorieen en tussen de verschillende merken en type apparaten doorbladeren op zoek naar uw ideale fitnessapparaat. Als laatste is het mogelijk om uw budget de hoofdrol te laten spelen en dus op prijs te zoeken.

Stap 2: plaatsen winkelwagen, bestellen en registreren

Als u uw keuze gemaakt heeft kunt u het gekozen fitnessapparaat in uw winkelmandje plaatsen, waarna het registratieproces begint.

Stap 3: Betaling
Nadat uw gegevens bij ons staan geregistreerd, gaat uw door naar de feitelijke betaling van uw gekozen fitnessapparaat en eventuele bij bijbehorende accessoires. Dit gaat middels een beveiligde betalingsmodus en is het meest praktisch doormiddel van een betaling via Ideal. Wij werken met de beveiligde betaalmodule van Icepay, dus simpel en veilig betalen.

Bezorging

Wij streven ernaar om binnen 8 werkdagen uw bestelde hometrainer, crosstrainer, roeiapparaat of loopband af te leveren. Dit lukt in 95% van de gevallen. Mocht dit niet lukken dan laten wij dit spoedig weten. Voor het afleveren van het apparaat maken wij met u een afspraak om op de door u gewenste dag en tijdstip bij u langs te komen.

Retourbeleid

Bent u toch niet tevreden over uw aankoop, dan kunt u de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 100 dagen retourneren. Neemt u hiervoor even telefonisch contact op of stuur een mail naar: postbus@antilope.nl. Na ontvangst zullen wij het product controleren op eventuele gebruikssporen en/of beschadigingen. Let op het artikel dient ten alle tijde in de originele verpakking retour te komen. Indien van toeppassing worden beschadigingen verrekend met het aankoopbedrag. Na controle ontvangt u het bedrag binnen 10 dagen inclusief verzendkosten en eventuele transactiekosten teruggestort op je rekening.

U kunt ervoor kiezen om het product zelf terug te brengen of terug te sturen. Laten ophalen door Hometrainer.nl behoord ook tot de mogelijkheden. In dat laatste geval betaalt u de transportkosten. Veel van onze producten zijn zwaar, groot en kwetsbaar. De transportkosten voor dit speciaal transport zijn vaak vrij hoog en kunnen uiteenlopen van 5,95 tot zelfs wel 70 euro.

Onderstaande tarieven zullen in rekening worden gebracht in het geval hometrainer.nl uw retour dient op te halen.

0kg t/m 24kg € 8,50
25kg t/m 34kg € 20,00
35kg t/m 44kg € 35,00
45kg t/m 59kg € 50,00
60kg of meer € 70,00

Voor eventuele vragen over het retourneren kunt u altijd contact op nemen met onze klantenservice. Dit kan via mail: postbus@antilope.nl of op +31 (0) 35 624 91 02. Wij streven al ons mailverkeer binnen 24 uur te behandelen.